Skip to content

Wie zijn wij

Bij de opening van Cone Corner zat ik in de afstudeerfase van mijn opleiding, commerciële economie. Ik was 22 jaar en had een hele duidelijke visie voor mijn bedrijf: ‘Cone Corner – a happy place!’ Een vrolijke plek waar het kind in je naar boven komt. Niet alleen voor klanten maar zeker ook voor de mensen die er werken.

Deze happy place creëer ik door dagelijks met de volgende punten aan de slag te gaan; 

 

Vooruitstrevendheid, vakmanschap en eerlijkheid!

Mijn nummer 1 doel is vooruitstrevend te zijn en te blijven. Ik wil trends volgen en met nieuwe ideeën komen maar tegelijkertijd een plek creëren waar iedereen zich thuisvoelt, de jonge generatie én de geleefde generatie. Ik wil jullie blijven verrassen met vernieuwingen. Bij Cone Corner noemen we dat ‘het wow-effect’. Wanneer je aan de vitrine staat en enthousiast bent over de unieke ijs smaken of meteen zin krijgt in iets lekkers als je over door Instagram of Facebook feed scrollt. Het enthousiasme van een kind in mensen naar boven halen, dat enthousiasme willen we bereiken en dát is het wow-effect!

Kwaliteit

in de vorm van vakmanschap, zelfgemaakt ijs zonder poespas. De charme van een ijsje dat elke keer net iets anders is, afhankelijk van de producten die we gebruiken. In het begin maakte ik het ijs zelf, met hulp van de vakkennis van m’n vader.

Na een aantal seizoenen bleek het succes in de winkel groter dan verwacht en was het voor mij alleen niet meer haalbaar om beide te doen (in de winkel staan en ijs produceren). Mijn vader heeft toen de productie en ontwikkeling van nieuwe producten op zich genomen. Het is een vakman en zijn passie voor ijs bereiden is in de loop der jaren alleen maar gegroeid.

Samen zijn we een steeds beter team gaan vormen waarin hij verantwoordelijk is voor de kwaliteit en productie en ik met nieuwe ideeën kom. Ik ben super trots en heb hem dan ook officieus bekroond tot ijschef, met foto op het raam bij Cone Corner 😄

Ik geloof dat je als ondernemer een maatschappelijke verantwoording hebt. Ik ben daarom altijd open en eerlijk over mijn producten en streef er naar om ook in andere mensen het beste naar boven te halen. 

Binnen mijn team kijk ik naar individuele kwaliteiten en wil ik dat ze verrijkt zijn wanneer ze bij mij weggaan. Ik hou er niet van om ergens omheen te draaien en die open, eerlijke en bewuste houding zorgen ervoor dat ik ’s avonds met een tevreden gevoel naar huis ga.

Cone Corner hoorde bij de Nederlandse pioniers van o.a. de bubble waffle, de freakshake en de pie-in-cone. Ik zie samen met mijn team uit naar alle vernieuwingen die er nog gaan komen.

Liefs,

⭐⭐⭐⭐

Super lekker ijs dat ik nog nergens anders heb geproeft! Heeeeeerlijk!!!! Tevens de ijstaarten die nieuw in het assortiment zijn die zijn om op te vreten☺️

geschiedenis

2020
Ook in 2020 blijft Cone Corner vooruitstreven. In 2020 staat de opening van ons nieuwe concept op de planning..
2019
Na de introductie van de pie-in-cone worden we enthousiast over ijstaarten. We starten met een proef oplage en na een knallende start breiden we het aanbod uit. Ook nieuw dit jaar is de granizada.
2018
Opnieuw een kleine verbouwing en verandering in huisstijl om de focus op kwaliteit en op ijs te leggen. Zelfgemaakt softijs maakt een intreden en onze populaire smaak Netlfix wordt geïntroduceerd.
2017
Candy bacon, vanille olijfolie, rozen oranjebloesem lavendel, black koko en andere unieke smaken liggen voor het eerst in de vitrine. Vanaf dit jaar hebben we de smaak van de maand.
2016
De winkel wordt verbouwd, een hele andere huisstijl. Dit is tevens het jaar van de freakshake. Facebook slaat op tilt en onze freakshakes gaan heel Nederland door.
2015
De eerste bubble waffle wordt verkocht, lang voor de hype! De machines worden in Nederland nog niet verkocht en moeten we uit China laten komen. Mara neemt Cone Corner over.
2014
De oprichters openen Cone Corner Sittard. Verrassend zijn de touchscreen schermen en app waarmee je zelf je bestelling kan plaatsen.
2013
Cone Corner is in dit jaar opgericht.